keurmerkusp

Verzenden

Contact

Klantenservice Email:
info@orthocor.nl
Klantenservice:
Tel: 0416 377 085
Klantenservice bereikbaar:
Op werkdagen: 9:00 tot 17:00 uur.
Meer info >>

Wat zijn de verzendmethoden?

Afhalen van Producten

De producten welke op voorraad zijn kunnen direct bij onze winkel in Drunen worden afgehaald. Neem voordat u langs komt even telefonisch contact (0416-377085) met ons op, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat de producten voor u klaar staan. Indien producten besteld moeten worden, nemen wij telefonisch contact met u op zodra de producten voor u klaar staan.

Thuis Bezorgen van Producten

Wij doen ons uiterste best om de levertijd zo kort mogelijk te maken, door zoveel mogelijk producten op voorraad te hebben. Zodra uw bestelling is verzonden, is het niet mogelijk om de leveringsbestemming te veranderen. U wordt te allen tijde door ons op de hoogte gesteld wanneer het product wordt verzonden naar u.

Tijdens de bestelling kunt u kiezen of u de producten wil komen afhalen, of dat u ze liever geleverd heeft.

Terug naar boven


Levertijd

De meeste artikelen hebben wij op voorraad. Artikelen die direct uit voorraad leverbaar zijn en worden besteld en betaald met iDEAL, heeft u doorgaans de volgende werkdag in huis wanneer u op een werkdag bestelt voor 14.00 uur.

Wij kunnen u geen definitieve dag/levertijd garanderen, omdat wij ook afhankelijk kunnen zijn van de richtlijnen van fabrikanten. Indien er om welke reden ook een vertraging optreedt, zal onze klantenservice u direct op de hoogte stellen van de nieuwe leveringsvoortgang.

Levertijd bij vooruitbetaling
Bij vooruitbetaling met een bankoverschrijving kan het 1 tot 3 werkdagen duren voor wij uw betaling hebben ontvangen. Bij ontvangst krijgt u per e-mail bericht dat de bestelling is verstuurd.

Bezorging op zaterdag
Bestellingen welke vallen onder brievenbuspost worden door Post NL op zaterdag afgeleverd. Paketten worden op werkdagen afgeleverd.

Bezorging op een postbusadres
Het is helaas niet mogelijk om een bestelling op een postbusadres te laten bezorgen.

Kies de gewenste leverdatum
U kunt tot maximaal een week vooruit in overleg met ons de bestelling op de dag laten bezorgen die voor u het beste uitkomt. Neem hiervoor contact met ons op.

Indien u niet thuis bent
Indien u niet thuis bent bij aflevering, dan ontvangt u een "niet-thuis-kaart" in uw brievenbus.Via deze kaart kunt u een nieuwe bezorgafspraak maken. U kunt ervoor kiezen om het pakket nogmaals aangeboden te krijgen of wellicht is het handiger om het pakket bij één van de 500 afhaalpunten te laten bezorgen, zodat u het daar zelf kunt ophalen.

VOORDEEL: de meeste afhaalpunten hebben koopavonden en zijn zaterdag open zodat u daar ook terecht kunt om uw pakket af te halen.

LET OP! er worden 2 leverpogingen gedaan, (leveren bij een afhaalpunt is ook een leverpoging) wat er op neer komt indien u de eerste keer niet thuis bent u kunt kiezen om het pakket opnieuw te laten bezorgen of om het bij een pakketshop af te laten leveren.
Indien u de 2e keer niet thuis bent is het alleen nog mogelijk om bij een hoofddepot uw pakket af te halen.

Volgen van uw bestelling
U kunt de status van uw bestelling vinden in het tabblad 'Mijn Bestellingen' van uw account. Wanneer uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met Track & Trace link, zodat u het verzendtraject van uw bestelling kan volgen. Zo kunt u in de ochtend zien of de chauffeur werkelijk uw pakket heeft ingeladen om het bij u te bezorgen. Want stel dat er enige vertraging is, blijft u misschien voor niets de hele dag thuis.
Als een zending vanwege het formaat niet door de brievenbus past of een hoge waarde vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. Pakketten worden over het algemeen later op de dag bezorgd dan de brievenbuspost.

Terug naar boven


Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Al onze producten zijn dus danig scherp geprijsd dat wij een kleine vergoeding dienen te vragen voor het thuisbezorgen hiervan. Wij bieden gratis levering in heel Nederland voor alle orders boven €250 aan. Voor elke order minder dan €250, zijn de verzendkosten €4,99. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen.

De verzendkosten voor België zijn €7,50 Voor andere landen kunt u contact met ons opnemen voor de exacte kosten.

Terug naar boven


Vertraging tijdens verzending

U krijgt per email een bevestiging wanneer u bestelling is verzonden, ook kunt u in uw account zien of uw bestelling verzonden is of nog wordt verwerkt.

Indien u een bevestiging per email heeft gekregen dat uw bestelling is verzonden, maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet de transporteur, in plaats van 24 uur, enkele dagen over de bezorging. Heeft u de bestelling 3 werkdagen nadat deze is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met ons op.

Terug naar boven


Verzenden naar het buitenland

U kunt alle artikelen laten bezorgen in het buitenland, er geldt geen limiet aan het aantal artikelen per bestelling. De levertijd van de bestelling is afhankelijk van het artikel met de langste levertijd. Dit omdat alle artikelen in een keer worden verzonden. Voor het buitenland moet u tevens rekenen op een langere levertijd dan voor een bestelling binnen Nederland. De levertijd hang af van het land waarnaar de bestelling wordt verzonden.

Landen buiten de EU
Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor eventuele kosten zoasl invoer- of douanerechten welke berekend als de bestelling in het land van bestemming aankomt. De hoogte van dit bedrag wordt berekend door de douane van het land waar de bestelling bezorgd wordt. U kunt contact op nemen met de douane van het betreffende land, om te weten in hoeverre u deze rechten moet betalen.

Bezorg- en levertijd
Gemiddeld is de levertijd voor verzendingen naar het buitenland 1-3 weken. Voor verzendingen naar België is de levertijd 2-3 werkdagen. Contacteer ons indien u meer vragen heeft over levertijden.

Terug naar boven